4 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Henk Seckel - WaarBenJij.nu 4 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Henk Seckel - WaarBenJij.nu

4 dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Henk

22 April 2014 | Nederland, Almelo

Het is nu de dag na Pasen 2014 en 4 dagen voor vertrek.

Het zal een week van afronden worden. Nog "even" 4 dagen werken.
Nog een laatste keer met de meiden van PH MA1 op pad voor een wedstrijd. Nog gauw de laatste spullen kopen. Alles is nog even dit en nog even dat. |Het zal nog best wat om handen hebben.
Het is nog allemaal een beetje onwerkelijk en opeens komt de dag van vertrek zo snel.
Het lijkt erop dat de weergoden ons goed gezind zijn. Misschien geen zon, maar niet koud of regen op de eerste dagen. Een prima vooruitzicht dus.
Vanavond de fiets weer ophalen, die de laatste onderhoudsbeurt heeft gehad. Daar zal het niet aan moeten kunnen liggen....

• 22 April 2014 - 14:06

Daphne:

En natuurlijk nog ff 3 punten binnen slepen met MA1 voor je weg gaat! :)

• 22 April 2014 - 20:25

Arnold:

Je gaat te vroeg weg mienjonguh, zo mis je de driepunter van a.s. zondag. haha

• 22 April 2014 - 21:18

Margreet :

Lieve Henk,

Jouw kennende gaat het je zeker lukken, wat een geweldige onderneming, de laatste zaakjes regelen en dan van start, ik wil je graag heel veel sterkte, succes en een geweldige tijd wensen, geniet ervan en ik ga je zeker volgen. Lieve groet Margreet Gasman

• 22 April 2014 - 23:27

Henk:

Dank je wel Margreet. Leuk dat je ons volgt!