De laatste dag thuis! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Henk Seckel - WaarBenJij.nu De laatste dag thuis! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Henk Seckel - WaarBenJij.nu

De laatste dag thuis!

Blijf op de hoogte en volg Henk

25 April 2014 | Nederland, Almelo

Vandaag de laatste dag thuis. Vandaag even werken en de dingen afronden of overdragen aan collegae en thuis vanavond alles inpakken en ook daar de instructies geven aan de kids. Wat mee gaat ligt al wel klaar maar het moet nog in de tassen een plekje krijgen.
Toch wel raar om na al jaren de tijd om alles klaar te krijgen en dan komt het toch nog op de laatste dag aan.

Gisteren heerlijk met Hugo gegeten bij de Shamrock en ook nog wat aanloop gehad.
Morgenochtend om half 10 vertrekken we. Ik weet dat er al velen ons komen uitzwaaien. Heel leuk!

• 25 April 2014 - 09:45

Mariana:

Zekerssss wij zijn erbij.....oet morn...

• 25 April 2014 - 10:28

Rene:

Succes Henk en Fred zal jullie volgen !

• 25 April 2014 - 13:19

Inge En Gerard Van De Belt:

Heel veel succes en geniet ervan! Pas goed op jullie zelf, we gaan jullie digitaal volgen