Dag 14 van Torbole di Garda nr Lazise 40 km - Reisverslag uit Lazise, Italië van Henk Seckel - WaarBenJij.nu Dag 14 van Torbole di Garda nr Lazise 40 km - Reisverslag uit Lazise, Italië van Henk Seckel - WaarBenJij.nu

Dag 14 van Torbole di Garda nr Lazise 40 km

Blijf op de hoogte en volg Henk

09 Mei 2014 | Italië, Lazise

Alle vermoeide en lome vezels in mijn lichaam komen samen als ik in het verkoelende zwembad spring.
Vanochtend wat later opgestaan, met het idee dat we een soort van zonnebloem reisje zouden maken. Dat was ook zo. De gemiddelde leeftijd ging behoorlijk naar beneden toen wij aan boord stapten. 1 misrekening van ons, de boot naar Lazise ging al om 9.00 ujr en wij kwamen aan om half 11. Dus niet verder dan Malcesine gekomen. Maar hiermee misten we welmde gevaarlijke tunnels. Daar weer op de fiets gesprongen. Tussen de palmen en de cypressen vervolgen we onze weg. De klaprozen en olijfbomen wezen ons de weg. Met de ochtend zon op ons gezicht is het een feest om hier te mogen fietsen. Onderweg even een cappucino en weer door. Langs het meer door schilderachtige dorpjes.Na 40 km fietsen dan toch in Lazise. Heerlijk om weer de camping te zien waar ik al ao vaak ben geweest, maar nog nooit op de fiets.
Vlug de tent op gezet en naar het zwembad.Heerlijk in de zon, slapen, lezen en dom rondkijken. Je wordt er nog slomer van ... maar toen even in het zwembad....

• 10 Mei 2014 - 13:57

Albert Van De Belt:

Dag Fred en Henk,

Het leven bestaat niet alleen uit hoogtepunten. Soms zijn er ook diepe of minder diepe dalen. Fietsen in de regen langs een eindeloze weg, die slechts eentonigheid uitstraalt. Maar nu zit je in Italië. Terwijl het hier gisteren met bakken de lucht uit kwam en het vandaag de hele dag regent, zitten en fietsen jullie nu in de zon. We hebben ooit vakantie gehouden in de buurt van het Gardameer en we weten hoe mooi het daar is. Geniet ervan, Het doel komt in zicht en het is zeker een onuitwisbare ervaring.

Hartelijke groet,
    Albert