Dag16 laatste dag Lazise - Reisverslag uit Lazise, Italië van Henk Seckel - WaarBenJij.nu Dag16 laatste dag Lazise - Reisverslag uit Lazise, Italië van Henk Seckel - WaarBenJij.nu

Dag16 laatste dag Lazise

Blijf op de hoogte en volg Henk

11 Mei 2014 | Italië, Lazise

Na een wisselende dag van zonneschijn en bewolking begint zich nu echt onheil aan de horizon te vertonen.
Heerlijk vandaag aan het zwembad gezeten. De temperatuur was goed ondanks dat de zon af en toe niet scheen. Ca 23 graden. Beetje puzzelen en lezen.
Vanavond weer zelf gekookt, iets wat prijstechnisch eigenlijk niet kan. Een pizza en een biertje is goedkoper dan zelf pasta koken. Maar het heeft ook zo z'n charmes, dat geknutsel voor de tent. Qls we klaar zijn zeggen onze de de Duitse buren dat het aardig op Woodstock begint te lijken. Iets waar we ons wel iets van kunnen voorstellen.
We hadden het plan om naar Lazise te gaan vanavond, maar zien er toch vanaf. De lucht is gritzwart en de vogels zwijgen. Alles duit erop dat we noodweer tegemoet gaan.Wolken die overelkaar kroelen. Het begint stormachtig te waaien en de donder komt steeds dichterbij. Overal op de camping worden scheerlijnen bijgezet. Wat ikzelf ook heb gedaan. Alle kleding in de waterdichte fietstassen gdaan en in het midden van de tent gezet. Onder de overkapping waar ik nu zit speelt de muziek vrolijk verder.
We wachten af. Fred is niet zeker van zijn tent en heeft zijn spullen in de
wasruimte gezet. Het wordt spannend!
(Ook wel weer avontuurlijk.)

• 12 Mei 2014 - 10:30

A.c.seckel:

Wat geef je prachtig je indrukken door en beleef daardoor steeds weer de omgeving en
    byzondere sfeer met je mee. Ik ben trots op je!
    Ajt vedan en good goan! Je moesje

• 12 Mei 2014 - 13:03

Paul Van Iersel:

He Fred en Henk,
    Mooi om te lezen dat je flink eind op weg zijn naar Rome. De nodige weersveranderingen is wel een uitdaging in deze bijzondere tocht naar Rome. Wens jullie nog veel moed en plezier toe de komende tijd . Ondanks de donkere wolken , hoop ik voor jullie dat de zon gaat schijnen. Bijzondere waardering voor deze tocht . Henriette en ik hadden plannen om ook een tocht naar Rome te maken . Helaas is het er nooit van gekomen . Ben erg benieuwd naar jullie verhalen , als jullie thuis zijn . Hartelijke groet Paul.