Dag 23: Rustdag in Florance 0km - Reisverslag uit Firenze, Italië van Henk Seckel - WaarBenJij.nu Dag 23: Rustdag in Florance 0km - Reisverslag uit Firenze, Italië van Henk Seckel - WaarBenJij.nu

Dag 23: Rustdag in Florance 0km

Blijf op de hoogte en volg Henk

18 Mei 2014 | Italië, Firenze

Na gisterenmiddag al de stad te hebben bezocht zijn we vanochtend rustig begonnen. Fred is gaan hardlopen en ik ben blijven uitslapen tot 9.00 uur. Daarna werd het te warm in de tent en hebben we rustig ontbeten en de krant gelezen.
Tegen het middag uur de stad ingegaan want we hadden zeker nog niet alles gezien. Ook niet mogelijk in 1,5 dag.
Meteen zaten we in de bus met allemaal supporters van FC Torino die ook de stad op zochten. In de stad bleken ze niet de enige te waren. Ook aanhangers van Fiorentina waren er en hadden samen plezier. Geen enkel probleem. Het was een feest. Je snapt niet dat dit niet in Nederland kan.
Dit bracht ons op het idee om de wedstrijd te bezoeken indien dit niet de hoofdprijs zou kosten. Even later stonden we beide met een ticket van 10 euro in onze handen. En dat voor de serie A van Italie. De nummer 4 tegen de nummer 6. Hoewel de eerste helft niet beter was dan roda jc tegen heracles, was de entourage geweldig. Het werd tenslotte 2-2.
Weer een mooie dag. Wat een geluksvogels zijn we eigenlijk.
Morgen weer op de fiets, naar Sienna.