De laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Henk Seckel - WaarBenJij.nu De laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Henk Seckel - WaarBenJij.nu

De laatste dag voor vertrek

Door: henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

09 Mei 2018 | Nederland, Almelo

Vandaag de laatste dag thuis. Al vroeg begonnen op het werk om de laatste dingen af te handelen.
De tassen zijn gepakt en de fietsen hebben hun onderhoud gehaď. Wat i het moeilijk om een bataalbaar en compact luchtbed te kopen of ze zijn te lompof veel te duur. 200 euro voor een luchtbed is geen grapje meer. De action heeft dan toch het beste in dit geval. Fred wilde naar de speelgoed winkel ☺.Zou hij het echt gedaan hebben? Ik denk het echt!
De dozen voor de fietsen zijn ook binnen. Wat zijn ze groot. En ze moeten ook nog mee in de auto. Als je ze op de zijkant zet kan ik er makkelijk in staan.
We gaan morgen bijtijds naar Rotterdam Airport. Dan hebben we wat tijd om de fietsen te verpakken.
Het weer in Venetië is morgen en vrijdag goed. Daarna is de voorspelling dat we ook in de regen komen. Ook in Italië wordt het weer slechter. En het was al niet best. We zullen wel zien. Het zal de pret niet minder maken.
Het pension in Venetië is besproken. Al vaak gevraagd of de fietsen veilig kunnen stallen, maar tot op heden geen reactie gehad. Ze zijn vast te druk met onze kamer klaar te maken of met pizza's bakken want die zit er onder. Kunnen we bij aankomst mooi wat eten en drinken. Ik hoop zo dat de fietsen bjj aankomst in Venetië er ook gelijktijdig zijn. Fingerscrossed!

• 10 Mei 2018 - 20:06

Paul Erkelens:

Henk en Fred, heel veel succes en heel veel plezier met deze geweldige fietstocht. Toi, toi, toi

• 11 Mei 2018 - 07:42

Anneke:

Hoi jongens,
    Alsof ik mee ben, wat een emotie. Heb ook al de aankomst gelezen. Fijn dat het met de fietsen zo goed is gegaan. Ik denk ook wel veel gelachen. Jongens Toy, toy, toy! Lieve groetjes.