Dag noodgewongen op camping - Reisverslag uit Rome, Italië van Henk Seckel - WaarBenJij.nu Dag noodgewongen op camping - Reisverslag uit Rome, Italië van Henk Seckel - WaarBenJij.nu

Dag noodgewongen op camping

Blijf op de hoogte en volg Henk

18 Mei 2018 | Italië, Rome

De ochtend begon vroeg.
Met fikse buikkrampen wordt ik wakker. Rennen naar de wc. Overal komt het inwendige naar buiten. Ik voel me erg beroerd. En na een douche kruip ik m'n tent weer in. Als een vaatdoek voel ik me. Heb geen zin aan eten en alleen maar drinken.
Fred haalt een liter water en ik begin er moedig mee. Het wil niet lukken en dreigt er weer uit te komen.

We zouden naar Rome gaan, maar dat is uitgesloten. We blijven op de camping en liggen op de strandbedden aan het zwembad.
We slapen veel en de dag kruipt heel langszaam verder. We doen niets.
terwijl we zoveel te regelen hebben.
Aangezien we woesdag in Bari willen aankomen, is de tijd te kort om de route volledig te doen. We zien ons geen dagen van 125 km klimmen, en zeker nu niet.
Het plan is om over te steken met de trein van Rome naar Pescara. Dan is het nog 350 km fietsen maar niet heel steil denken we. Bovendien als we de route zouden doen en we redden het niet, is er geen andere keuze. Geen trein in de bergen.

Morgen moeten we wel vertrekken en gaan dan wel eerst naar de bezichtigingen in Rome. Daar moet je zijn als je in Rome bent.
Maar op dit moment liggen we in de zon te slapen.


  • 19 Mei 2018 - 08:27

    Anneke:

    Goedemorgen adembenemende jongens,
    Wat nu weer een tegenslag. Ik hoop Henk dat het vandaag beter met je gaat, na de rust in de zon.
    Dit is niet wat jullie en ook wij ervan hadden verwacht, maar jullie zijn ook wel positief, héél positief.
    Gelukkig! Misschien dat mijn gedroomde zonnestralenkrans jullie nu zal beschermen en dat het nu weer niet te heet gaat worden. Geniet van alle bezienswaardigheden in Rome, kalm aan en tot de volgende etappe met veel rust, warmte, drinken, goede wegen en een prachtige natuur. Glijdend up to Bari.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 05 Juni 2011
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 47709

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 27 Mei 2018

Fietsen van Venetië via Rome naar Bari

26 April 2014 - 30 Mei 2014

Fietstocht van Almelo naar Rome

Landen bezocht: