Zo klaar!!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Henk Seckel - WaarBenJij.nu Zo klaar!!! - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Henk Seckel - WaarBenJij.nu

Zo klaar!!!

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 April 2014 | Nederland, Almelo

Het is zo ver!!!!
Nog een nachtje.

Vanavond nog wel met de meiden van MA1 gezeten in de kantien van PH, en daarna toeen ik thuis was alles op de fiets gehangen. Wat heb ik veel bij me. Zou Fred ook zoveel hebben. Vast niet!
Morgenochtend toch nog maar eens alles nalopen of ik niet iets kan thuis laten. Bijna 20 kilo bagage op de fiets, is een beetje veel of niet? Nu lekker nog 1 nacht in mijn eigen bed. Hopelijk slaap ik. Het voelt als een kind die de nacht voor zijn of haar verjaardag gaat slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 05 Juni 2011
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 47794

Voorgaande reizen:

10 Mei 2018 - 27 Mei 2018

Fietsen van Venetië via Rome naar Bari

26 April 2014 - 30 Mei 2014

Fietstocht van Almelo naar Rome

Landen bezocht: